Dubai
A beduin hagyományoktól a magasba törő felhőkarcolók luxusáig, a sivatagi naplemente aranyló színeitől a tenger kékeszöld villogásáig, a mecsetek időtlen szépségétől a legnívósabb bevásárlóközpontok végtelen kínálatáig, a múlttól a jövőig – Dubai és az Emírségek ezer arca elbűvöli az utazót. A Közel-Kelet egyik legfőbb ékessége felejthetetlen élményeket ígér az utazóknak.
Repülés Budapestről Dubaiba, az Emirates légitársasággal. A repülő a tervezett menetrend szerint a délutáni órákban indul, így minden utas a repülőn fogyaszthatja el a vacsorát, ami a fedélzeti ellátás részeként ingyenes. Idegenvezetőnk fogadja Önt, transzfer a hotelbe. Szállás 4 éjszakára: Hilton Garden Inn Dubai Al Muraqabat vagy Radisson Blu Media City vagy hasonló.
A mai napon időutazást teszünk Dubai múltjába, Régi Dubai programunkon (félnapos). A Bastakia történelmi negyedben megpillanthatjuk a régi, jellegzetes széltornyos házakat, melyeket a kereskedők építettek. Az Al Fahidi erőd látványa a múltat idézi. Benyomásainkat tovább színesíti a fából készült, tradicionális hajóval, az abrával tett utazás. Az arany-és fűszerpiacon kincsekre vadászhatunk.
A Modern Dubai kiránduláson (félnapos) megörökíthetjük Dubai egyik jelképét, a tenger öleléséből kiemelkedő Burj Al Arab hotelt, melynek jellegzetes, vitorlást formázó sziluettje jól ismert az egész világon. A Dubai Marina városrész tárul elénk, mely három kilométer hosszan simul bele a Perzsa-öböl partvonalába. A fatörzset és pálmaleveleket formáló szigeten, a Jumeirah Pálmán elegáns hotelek sorakoznak, és az itt megbújó luxusvillák nem egy esetben hírességek otthonai. Itt található a legendás Atlantis, The Palm hotel. Visszatérés a városba. A 828 méter magasra törő Burj Khalifa felhőkarcoló Dubai egyik jelképe. Mellette található a Dubai Mall, a világ legnagyobb bevásárlóközpontja. Szabadidő, vásárlási lehetőség. Fakultatív program: A Burj Khalifa 124. emeleti kilátóközpontjából elénk táruló látvány örök emléket ígér. Este hajós vacsora (vacsoracsomag): A kihagyhatatlan program az elegancia, a luxus jegyében telik: a hajózás alatt csodás falatokat élvezhetünk, miközben mesés látvány tárul elénk: Dubai minden csillogása, esti fényei, a futurisztikus épületek, a mellettünk elhaladó vízi járművek.
Közel-Kelet egyik legizgalmasabb városa. A grandiózus Nagymecset fenségességét látva elakad a látogató lélegzete. A kék felhők ölelésébe simuló hófehér építmény közel 40.000 látogató befogadására képes. Utunk a város szívébe vezet tovább. A Corniche sétányon át az Örökség faluhoz vezet utunk, melyet a néhai Zayed Ben Sultan al Nahyan sejk tervezett. Az ikonikus Emirates Palace hotelt is megpillanthatjuk. Délután szabadidő.
Kijelentkezés a hotelből. Ras al Khaimah felé tartunk. Az odafelé tartó úton megismerhetünk 2 másik emírséget is. A hagyományos építészet jegyében korallkőből épült házak, a lebilincselő múzeumok különleges hangulatúvá teszik az Emírségek kulturális fővárosaként ismert Sharjah-t. Megállunk a Blue Souqnál, a festői lagúna mellett, ahol számos kis üzlet kínálja áruját. Útközben arany- és bőrtermékeket is vásárolhatunk. A hét emírség közül Ajman a legkisebb. Itt kis panorámabuszos-városnézés vár ránk. A Corniche, azaz a sétány elbűvölő látványt nyújt a vízparttal, a toronyházakkal. Utazás Ras al Khaimahba. Délután szabadidő vagy fakultatív program: sivatagi szafari. A titokzatos sivatag napfényben szikrázó arany homokdűnéi, finom rózsaszínben játszó naplementéje, majd a csillagokkal ékesített égbolt megigéz mindenkit, akik bebocsátást kérnek erre a vidékre. Terepjáróval hódítjuk meg Arábia sivatagát. A beduin táborban a törzsi hagyományok várnak minket. Az estét büfévacsora koronázza meg. A fülbemászó dallamok, a hastáncbemutató segítségével igazi, varázslatos-mesés arab estében lesz részünk. Szállás 3 éjszakára: Pullman Marjan island 5* vagy hasonló.
Használja ki a kikapcsolódás pillanatait ebben az álomszép környezetben! A körutazás után egy igazán ideális lezárás vár Önre. Ez a nap tökéletes lehetőséget biztosít arra, hogy élvezze a tenger közelségét, az aranyló napsütést, pihenjen, vagy részt vegyen a helyszínen foglalható fakultatív programon: Musandam-hajókirándulás. A kihagyhatatlan program során a Hajjar hegység közelében hajózunk, a vadregényes sziklák látképét élvezve. Úszás, napozás, ebéd vár ránk. Kipróbálhatjuk a kajakozást, banánozást, sznorkelezést és a hagyományos ománi halászatot.
Pihenjen, kapcsolódjon ki kedvére!
A busz a repülő indulásának függvényében viszi ki Önöket a repülőtérre, majd hazautazás Budapestre.
2025. 03. 25. | EK 112 | Budapest (BUD) | Dubai (DXB) | 15:10 - 23:20 | Emirates | |
2025. 04. 01. | EK 111 | Dubai (DXB) | Budapest (BUD) | 10:30 - 14:25 | Emirates | |
2025. 04. 01. | elválasztó | - | ||||
2025. 04. 01. | EK 112 | Budapest (BUD) | Dubai (DXB) | 16:00 - 23:20 | Emirates | |
2025. 04. 08. | EK 111 | Dubai (DXB) | Budapest (BUD) | 10:30 - 14:25 | Emirates | |
2025. 04. 08. | elválasztó | - | ||||
2025. 04. 08. | EK 112 | Budapest (BUD) | Dubai (DXB) | 16:00 - 23:20 | Emirates | |
2025. 04. 15. | EK 111 | Dubai (DXB) | Budapest (BUD) | 10:30 - 14:25 | Emirates | |
2025. 04. 15. | elválasztó | - | ||||
2025. 04. 22. | EK 112 | Budapest (BUD) | Dubai (DXB) | 16:00 - 23:20 | Emirates | |
2025. 04. 29. | EK 111 | Dubai (DXB) | Budapest (BUD) | 10:30 - 14:25 | Emirates | |
2025. 04. 29. | elválasztó | - | ||||
2025. 04. 29. | EK 112 | Budapest (BUD) | Dubai (DXB) | 16:00 - 23:20 | Emirates | |
2025. 05. 06. | EK 111 | Dubai (DXB) | Budapest (BUD) | 10:30 - 14:25 | Emirates | |
2025. 05. 06. | elválasztó | - | ||||
2025. 05. 06. | EK 112 | Budapest (BUD) | Dubai (DXB) | 16:00 - 23:20 | Emirates | |
2025. 05. 13. | EK 111 | Dubai (DXB) | Budapest (BUD) | 10:30 - 14:25 | Emirates |
Adatkezelési tájékoztató
I. Az adatkezelő személye és elérhetőségei
PremioTravel Holidays Kft. (székhelye: 1063 Budapest Szinyei Merse Pál u. 10.,, telefonszám: 99/310-940, cégjegyzékszám: 01-09-180774, adószáma: 24758415-2-42, utazásszervezői és -közvetítői nyilvántartásba vételi szám: U-001503, e-mail: [email protected], weboldalak: www.premiotravel.hu) a továbbiakban mint Premio Travel az ügyfelek – a Premio Travel utazói – a személyes adatait kezeli.
Az adatkezelési szabályzatban használt meghatározások, fogalmak ezen szabályzatra kötelezően alkalmazandó definícióit a 2016/679/EU rendelet tartalmazza.
A hivatkozott rendelet a https://naih.hu/files/CELEX_32016R0679_HU_TXT.pdf
weboldalon olvasható.
Az adatkezelési szabályzatban adatkezeléssel kapcsolatban használt néhány kifejezés és fogalom rendelet szerinti magyarázata:
adatkezelő: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely a személyes adatok kezelésének céljait és eszközeit önállóan vagy másokkal együtt meghatározza; ha az adatkezelés céljait és eszközeit az uniós vagy a tagállami jog határozza meg, az adatkezelőt vagy az adatkezelő kijelölésére vonatkozó különös szempontokat az uniós vagy a tagállami jog is meghatározhatja;
adatkezelés: a személyes adatokon vagy adatállományokon automatizált vagy nem automatizált módon végzett bármely művelet vagy műveletek összessége, így a gyűjtés, rögzítés, rendszerezés, tagolás, tárolás, átalakítás vagy megváltoztatás, lekérdezés, betekintés, felhasználás, közlés továbbítás, terjesztés vagy egyéb módon történő hozzáférhetővé tétel útján, összehangolás vagy összekapcsolás, korlátozás, törlés, illetve megsemmisítés;
adatfeldolgozó: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely az adatkezelő nevében személyes adatokat kezel;
GDPR: a 2016/679/EU rendelet a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről;
felügyeleti hatóság vagy NAIH: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság.
személyes adat: azonosított vagy azonosítható természetes személyre („érintett”) vonatkozó bármely információ; azonosítható az a természetes személy, aki közvetlen vagy közvetett módon, különösen valamely azonosító, például név, szám, helymeghatározó adat, online azonosító vagy a természetes személy testi, fiziológiai, genetikai, szellemi, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára vonatkozó egy vagy több tényező alapján azonosítható;
személyes adatok különleges kategóriái: faji vagy etnikai származásra, politikai véleményre, vallási vagy világnézeti meggyőződésre vagy szakszervezeti tagságra utaló személyes adatok, valamint a természetes személyek egyedi azonosítását célzó genetikai és biometrikus adatok, az egészségügyi adatok és a természetes személyek szexuális életére vagy szexuális irányultságára vonatkozó személyes adatok;
ügyfél: a Premio Travel termékei és szolgáltatásai iránt személyesen, a honlapon, telefonon vagy bármely más módon érdeklődők, illetve a Premio Travellel utazási szerződést kötők (utazók).
Az adatkezelés elvei
A PremioTravel minden tőle telhető intézkedést megtesz annak érdekében, hogy az ügyfelek személyes adatait mindenkor
II. A Premio Travel az alábbi személyes adatokat gyűjti az ügyfelektől
A Premio Travel a szolgáltatásával kapcsolatos megkeresés, érdeklődés, hírlevélre való feliratkozás, utazási szerződés, egyedi ajánlatkéréssel kapcsolatban az alábbi személyes adatokat gyűjti az ügyfelektől:
1.) érdeklődés:
(a) név; |
Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat |
(b) e-mail cím (telefonszám); |
Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok |
(c) érdeklődés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás); |
Az ügyfél érdeklődésének pontosításához, annak megfelelő, személyre szabott megválaszolásához szükséges adatok, az ügyfél saját közlése alapján. |
2.) Hírlevélre való feliratkozás
(a) név; |
Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat |
(b) e-mail cím (telefonszám); |
Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok |
(c) érdeklődés tárgya (ha alkalmazandó); |
A hírlevél / egyéb eDM eszköz tárgyának pontosításához szükséges adatok, az ügyfél saját közlése alapján. |
Az 1.) és 2.) esetekben az adatkezelés jogalapja az érdeklődő, illetve a hírlevélre feliratkozó hozzájárulása. Az adatkezelés az érdeklődő, a hírlevélre feliratkozó által megjelölt tartamig, vagy a hozzájárulás visszavonásáig tart.
3.) utazási szerződés kötés
(a) név; |
Az ügyfél (utazó) beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat |
(b) e-mail cím (telefonszám); |
Az ügyfél (utazó) későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok |
(c) a szerződés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás, gyerekek száma és születési ideje, étkezési igények, releváns egészségügyi adatok); |
A szerződés tárgyának meghatározása. |
(d) útlevélszám |
A repülőjegy foglaláshoz. |
Az adatkezelés jogalapja a szerződés teljesítése, illetve az annak kapcsán felmerült esetleges jogviták rendezhetőségének biztosítása. Az adatkezelés időtartama a Ptk. szerint megállapított elévülési idő, amelynek kezdete az utazási szerződés teljesítésének napja.
4.) egyedi ajánlatkérés
(a) név; |
Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat |
(b) e-mail cím (telefonszám); |
Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok |
(c) érdeklődés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás); |
Az ügyfél érdeklődésének pontosításához, annak megfelelő, személyre szabott megválaszolásához szükséges adatok, az ügyfél saját közlése alapján. |
Az adatkezelés jogalapja az ajánlatkérő hozzájárulása. Az adatkezelés az ajánlatkérő által megjelölt tartamig, vagy a hozzájárulás visszavonásáig tart.
Utazási szolgáltatásra vonatkozó szerződés
(a) név; |
Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat |
(b) e-mail cím (telefonszám); |
Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok |
(c) a szerződés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás, gyerekek száma és születési ideje, étkezési igények, releváns egészségügyi adatok); |
A szerződés tárgyának meghatározása. |
Az adatkezelés jogalapja a szerződés teljesítése, illetve az annak kapcsán felmerült esetleges jogviták rendezhetőségének biztosítása, az utazási szolgáltatás minőségfejlesztése és a személyre szabott ügyfélkiszolgálás célzottab megvalósítása. Az adatkezelés időtartama a Ptk. szerint megállapított általános (jelenleg 5 év), illetve a Számviteli törvényben meghatározott elévülési idő (jelenleg 8 év), amelynek kezdete az utazási szerződés teljesítésének napja.
Személyes adatok továbbítása az EGT területén belül
A Premio Travel az az ügyfelei személyes adatait az alábbi EGT belüli harmadik személyekkel jogosult megosztani:
(a) a Premio Travel cégcsoportján belül, beleértve a Premio Travel anya- és leányvállalatait;
(b) a Premio Travel vagy az ügyfelek részére szolgáltatásokat végző szervezetekkel (pl: biztosítást nyújtó társasággal, IT szolgáltatóval, marketing kampányt folytató vállalkozással);
(c) az utazási szerződés teljesítésében résztvevő közreműködőkkel (hotel, repülőtársaság, stb.);
(d) felügyeleti hatósággal és más szabályozó hatóságokkal és szervekkel.
Nemzetközi adattovábbítás harmadik (nem EGT) országokba
A Premio Travel jogosult az ügyfelek személyes adatait EGT kívüli országba továbbítani, amennyiben
A Premio Travel az utazási szerződés megkötése előtt tájékoztatja az utazót az EGT területén kívülre továbbított személyes adatai 2016/679/EU rendeletnek megfelelő védelméről.
Tájékoztatás kérése
Az utazó az alábbi kapcsolati pontokon keresztül kérhet tájékoztatást a Premio Travel által kezelt személyes adatairól:
e-mail cím:
telefon:
levélcím:
III. Az ügyfél, az utazó jogai
Az ügyfél hozzáférési jogai
Az ügyfél hozzáférhet a személyes adataihoz.
Az ügyfél írásban kérheti, hogy a Premio Travel tájékoztatást adjon arról, hogy személyes adatait az iroda kezeli-e.
A Premio Travel a tájékoztatást nem tagadhatja meg.
Az ügyfél tájékozódás joga kizárólag a rá vonatkozó személyes adatokra terjed ki.
Az ügyfél tájékozódási joga nem vonatkozik:
A Premio Travel a kérelmező ügyfél kérésére hozzáférést és másolatot biztosít a személyes adataihoz. Ha az ügyfél további/ismételt másolatot kér a személyes adatairól, a Premio Travel 1.000 Ft/adat, vagy tájékoztatás díjat számol fel, amelyet az ügyfél a tájékoztatás átadása/megküldése előtt köteles megfizetni a Premio Travel számlája alapján.
A helyesbítéshez való jog
Az ügyfél bármikor kérheti személyes adatainak helyesbítését.
A helyesbítési jog kizárólag az ügyfélre vonatkozó személyes adatokra terjed ki.
Nem terjed ki
A Premio Travel az ügyfél írásban benyújtott kérésének megfelelően javítja, kiegészíti vagy módosítja az ügyfél személyes adatát, és erről írásban tájékoztatja az ügyfelet.
A Premio Travel a helyesbítésről nem köteles tájékoztatni az ügyfelet, ha az aránytalanul nagy terhet róna rá, vagy az ügyfél tájékoztatása lehetetlen.
A törléshez való jog
Az ügyfél kérheti személyes adatainak törlését.
A Premio Travel indokolatlan késedelem nélkül köteles törölni az ügyfél személyes adatait,amennyiben
azokat a Premio Travel kezeli és
A Premio Travel az ügyfél személyes adatainak törléséről tájékoztatja az ilyen személyes adatok címzettjeit.
A Premio Travel a helyesbítésről nem köteles tájékoztatni az ügyfelet, illetve a címzetteket, ha az aránytalanul nagy terhet róna rá, vagy az ügyfél tájékoztatása lehetetlen.
Az adatkezelés korlátozásához való jog
Az ügyfél kérheti a személyes adatai kezelésének korlátozását.
Az adatkezelés korlátozásának joga kizárólag az ügyfél személyes adataira vonatkozik.
A Premio Travel korlátozhatja az ügyfél személyes adatainak kezelését mindaddig, amíg ellenőrzi az ügyfél személyes adatainak helyességét, valódiságát amennyiben az ügyfél vitatja az adott adat(ok) pontosságát.
A Premio Travel korlátozza az ügyfél személyes adatainak kezelését, ha az ügyfél olyan adatok kezelésének korlátozását kéri, amelyek kezelése jogellenes, és az ügyfél ellenzi az ilyen adatok törlését.
A Premio Travel az ügyfél kérésére korlátozza személyes adatainak kezelését, amennyiben
A Premio Travel korlátozza az ügyfél személyes adatainak kezelését, ha
A Premio Travel az ügyfél személyes adatainak korlátozásáról tájékoztatja az ilyen személyes adatok címzettjeit.
A Premio Travel a korlátozásról nem köteles tájékoztatni az ügyfelet, illetve a címzetteket, ha az aránytalanul nagy terhet róna rá, vagy az ügyfél tájékoztatása lehetetlen.
A személyes adatok kezelésének korlátozása esetén a Premio Travel
A Premio Travel az ügyfél személyes adatait közvetlen üzletszerzésre nem használhatja fel.
Az adathordozhatósághoz való jog
Az ügyfél jogosult arra, hogy az általa a Premio Travel adatkezelésébe átadott személyes adatait írásban, kinyomtatott vagy más, olvasható formátumban megkapja.
Az ügyfél jogosult, hogy ezen személyes adatait másik adatkezelőnek átadja vagy továbbítsa/továbbítassa.
Az ügyfél adathordozhatósághoz való joga kizárólag a rá vonatkozó személyes adatokra terjed ki.
Panasz benyújtásához való jog
Amennyiben az ügyfél úgy véli, hogy személyes adatainak kezelésével kapcsolatban jogait megsértették, úgy az ügyfél vegye fel a kapcsolatot a Premio Travel megnevezett kapcsolattartójával.
Az ügyfél a Premio Travel adatkezelésével kapcsolatos panaszait közvetlenül bejelentheti a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.; telefon: +36 1 391 1400; fax: +36 1 391 1410; e-mail: [email protected]; weboldal: www.naih.hu), illetve eljárást indíthat a lakóhelye szerint illetékes bíróság előtt.