Málta csillagtúra

8 nap / 7 éjszaka

Már 389.990 Ft-tól

Málta

A történelem izgalmas szigete

A Földközi-tenger szigetállama, az egész évben napsütéses Málta maga a megelevenedő történelem 7000 éves múltjával: a civilizáció hajnalából származó emlékek, katedrálisok, erődök, középkori városok, a máltai lovagrend öröksége, mindezeknek tökéletes hátteret biztosítanak a mesés természeti kincsek, és a Földközi-tenger kékje

Már 389.990 Ft-tól


8 nap / 7 éjszaka
Repülővel
Reggelivel
Ossza meg ismerőseivel az utazás részleteit e-mailen keresztül!
Elküldöm a részleteket
A Facebookon is megoszthatja utazásunkat, hogy minél több emberhez eljusson ez a

Amit az utazás alapára tartalmaz

  • Repülőjegy oda-vissza, Ryanair vagy hasonló légitársasággal
  • Repülőtéri illeték
  • Feladott-és kézipoggyász, check-in
  • Transzferek
  • Minőségi szállást középkategóriájú hotelben
  • Reggeli
  • Magyar nyelvű idegenvezetés
  • Kirándulóprogramok: Valletta, Mdina, Három város a program szerint

Időpontok & Árak


Amit az ár nem tartalmaz

Egyágyas szoba
64.990 Ft/fő-től - 79.990 Ft/fő-ig
Külön szoba igénylése, illetve egyedül utazó ügyfelek esetén

Az egyágyas szoba felár időszakonként eltérő lehet. Az Ön által kapott, személyre szabott árajánlat tartalmazza a helyes információt.
Idegenforgalmi adó
Helyszínen fizetendő, bejelentkezéskor a hotelebe kb. 0,5 EUR/fő/éj
Helyszínen fizetendő, elvárt borravaló
Kb. 30 EUR/fő/út

Amiket ajánlunk Önnek

Vacsoracsomag
49.990 Ft/fő
Márciusban: 49.990 Ft
Áprilisban és májusban: 54.990 Ft
Biztosítási csomag
23.590 Ft/fő
Baleset és poggyászbiztosítás (7.600 Ft) és útlemondási biztosítás (15.990 Ft). A biztosítási csomag megrendelését követően - amennyiben a biztosító által elfogadott okok valamelyikével törli foglalását, akkor a bánatpénz 100%-a visszajár Önnek!

Fakultatív program lehetőségek

Fakultatív programcsomag
74.990 Ft/fő
Gozo, Dél-Málta (Hagar Qim és mészkő örökség), Palazzo Parisio és sörkóstoló

A programok részletes leírását az útleírás fül tartalmazza.

Bőséges programkínálat

Térkép megtekintése
Repülés Máltára

Repülés Budapestről Máltára. Idegenvezetőnk fogadja Önt, majd transzfer a hotelbe. Szállás: Hotel Soreda vagy hasonló.

Valletta (egész napos)

A mai kiránduláson megtekintjük a fővárost, a kb. 6000 fős lakosságú, a 16. században, a Johannita Lovagrend által alapított Vallettát. A rend irányította több mint kétszáz évig Máltát, és az általuk örökül hagyott légkör a mai napig belengi a várost. A Felső Barakka-kertekből mesés kilátás nyílik a Nagy Kikötőre. Meglátogatjuk a barokk Szent János Társkatedrálist (a belépőt az ár tartalmazza). A művészet rajongóinak kihagyhatatlanok az itt található Caravaggio-festmények és a flamand faliszőnyegek. Elsétálunk a Nagymesterek Palotája mellett. A Malta Experience egy 45 perces videó- és audióműsor, mely Málta történelmét mutatja be. Délután szabadidő.

Szabadidő vagy fakultatív program: Hagar Qim és mészkő örökség (félnapos)

A program Málta egyik legrégebbi kőfejtőjében kezdődik, melyet turisztikai látványossággá alakítottak. A szigeten évezredek óta nagy hagyománya van a mészkő építészeti céllal történő felhasználásának. Hagar Qim, a prehisztorikus templomegyüttes Kr. e. 3600 körül épült. Évezredes pillantását a Földközi-tenger kékségére és Filfla szigetére veti. Amennyiben az időjárás engedi, Wied iz-Zurrieq kikötőjéből hajóval átkelünk (külön fizetendő) a Blue Grottohoz (Kék Barlang), ahol a szikrázó víztükör és a rajta táncot járó napfény elvarázsolja az utazókat.

Három város kirándulás (félnapos)

A kirándulás középpontjában a Három Városként emlegetett Vittoriosa, Cospicua és Senglea környéke áll. Cospicua mellett elhaladunk, majd Vittoriosaban sétálunk a történelmi épületek árnyékában, például a lovagok által használt nemesi házaknál. A Senglea-kertből káprázatos, 360 fokos kilátás tárul a látogató elé, a Nagy Kikötővel és a Fort Saint Angelo-erőddel, ahonnét a rend Nagymestere sikeresen verte vissza az 1565-ös török támadást.

Szabadidő vagy fakultatív program: Palazzo Parisio és Sörkóstoló a Farson’s sörgyárban (egész napos)

Giuseppe Scicluna 1898-ban egy csodálatos téli palotát álmodott meg Földközi-tengeren és ezt a 18. századi Palazzo Parisio átalakításával valósította meg. A Palazzo nem szokványos ház, a szigetlakókat és a világutazókat egyaránt elcsábítja a lélegzetelállító belső tereivel és a gyönyörű, fallal körülvett kertekkel. A délutáni órákban fedezze fel Málta legnépszerűbb sörmárkájának történelmi hátterét a kezdetektől egészen az elkészítéséig. A sörfőzde tetőteraszán pazar panoráma tárul Önök elé, miközben az ízletesebbnél ízletesebb söröket kóstolják.

Mdina (egész napos)

Kirándulásunk Málta középső része felé visz minket. A korábbi főváros, a középkori Mdina utcácskái impozáns bástyákhoz vezetnek, melyek csodálatos kilátást ígérnek. A Csendes Városnak nevezett Mdinaban mintha megállt volna az idő, így tökéletes helyszínt biztosít a filmeseknek. Számos építészeti remekmű csodálható meg. Meglátogatjuk Rabat városában a Szent Pál katakombákat (a belépőt az ár tartalmazza), mely egykor 1400 sírt rejtett. Ezt követően tovább indulunk a 253 méteres magasságban található Dingli sziklákhoz, ahonnan letekinteni a tengerre kihagyhatatlan élmény. A Buskett-kertet a keresztes lovagok alapították és a Verdala Palota közelében helyezkedik el, mely a Nagymesterek nyári palotájaként funkcionált, manapság pedig Málta elnökének nyári otthona. Elhaladunk a Mosta dóm előtt, majd betérnek a Ta’ Qali kézművesek falujába, ahol megfigyelhetik, hogy miképp dolgoznak a helyi kézművesek, mint az üvegfúvók, szobrászok, ötvösök és más lakosok. Végül meglátogatják a San Anton botanikus kertet.

Szabadidő vagy fakultatív program: Gozo (egész napos)

Gozo festői lankái, nyugodtsága más benyomást kelt, mint a nagyobb sziget, Málta. Ggantija, a megalitikus templomrom a világ egyik legrégebbi, ember által alkotott építménye, mely szabadon áll. Victoria citadellájának eredete a középkorba nyúlik vissza. A Xlendinél található öböl fjordokra emlékeztet. Dwejra festői szépségű. Gozo hírnevét kézműves termékei, többek között csipkéje és kötött ruházati termékei is öregbítik.

Hazautazás

Transzfer a repülőtérre, hazautazás Magyarországra.

További napok programjaiKevesebb program
Fontos információk!
 
Az utazáshoz új típusú személyi igazolvány, vagy útlevél szükséges, melyeknek minimum az utazás utolsó napjáig érvényesnek kell lennie. Kiegészítő fakultatív programok vásárlására a helyszínen nyílik lehetőség.
A programváltozás jogát fenntartjuk, a kirándulások sorrendje változhat!
Az út indításához minimális csoportlétszám 20 fő szükséges!
Igyekszünk a fent említett hotelben elszállásolni Önöket. Amennyiben külső körülményekből fakadóan változtatás válik szükségessé, hasonló vagy magasabb komfortfokozatú hotelben biztosítunk elhelyezést.
 
 
 

Hotelek

Hotel Soreda vagy hasonló

Hotel Soreda vagy hasonló

Hotel Soreda vagy hasonló

Igyekszünk a fent említett hotelekben elszállásolni Önöket. Amennyiben külső körülményekből fakadóan változtatás válik szükségessé, hasonló vagy magasabb komfortfokozatú hotelekben biztosítunk elhelyezést.

Járatok

Helyi turisztikai adó (helyszínen fizetendő, bejelentkezéskor a hotelbe): kb. 0,5 EUR/fő/éj
 
Helyszínen fizetendő borravaló (magyar idegenvezetőnek, helyi idegenvezetőnek és sofőrnek): kb. 30 EUR/fő/út.
 
Időeltolódás: nincs időeltolódás Magyarországhoz képest.

Pénznem: Máltán a fizetőeszköz az euró. A dombornyomásos bankkártyával sok helyen lehet fizetni, és sok bankautomata is rendelkezésre áll. Érdemes utazás előtt ellenőrizni a kártyához tartozó napi limitet.

Telefonálás: Magyarország hívószáma: 0036+ körzetszám + hívószám. Málta hívószáma Magyarországról: +356.

Ivóvíz: ne fogyasszunk csapvizet, tanácsos inkább palackozottat inni.

Elektromos áram: adaptert (átalakítót) mindenképpen érdemes magunkkal vinni, hogy használhassuk töltőinket, laptopunkat. Máltán háromágú (brit típusú) aljzat van a legtöbb helyen.

A programok és hotel változtatásának jogát fenntartjuk!
 
A kirándulások sorrendje változhat (időjárás, foglaltság, bármilyen egyéb külső ok miatt).

Prospektus képanyaga: felhívjuk kedves Utasaink figyelmét, hogy a prospektusban megjelentetett képek illusztrációk. A fotók általában az Önök utazása előtt több hónappal készülnek, ezért előfordulhat, hogy a prospektus képei nem az aktuális állapotot tükrözik.

Panaszkezelés: bármilyen jellegű panasz esetén kérjük, jelezzék az idegenvezetőnek, mert kollégánk tudja az esetleges problémákat leghamarabb és leghatékonyabban a helyszínen orvosolni. A helyben nem megoldható problémákról készítsenek jegyzőkönyvet kollégánk segítségével, ez a dokumentum szolgál a hazautazás utáni panaszkezelés alapjául.

Elő- és utószezoni szolgáltatások, árak: előfordul, hogy elő- és utószezonban a szállodák egyes szolgáltatásai nem, vagy csak részlegesen működnek. Ezeket a körülményeket irodánk az árak kalkulálásánál figyelembe vette. Irodánk a szolgáltatások összetételére nincs befolyással.

Légkondicionáló berendezések: a legtöbb hotelben a légkondicionáló központilag irányított (nyáron hűt, hűvösebb időben fűt) és csak részlegesen, bizonyos időpontokban és napszakokban üzemel. A legtöbb esetben a légkondicionáló csak zárt ajtók és ablakok esetén működik, a szobakulcs vagy kártya használatával.

Széfhasználat, elveszett tárgyak: kérjük, vigyázzon értékeire és irataira, ezeket minden esetben helyezze el a szállodai széfben! Sem a szállodák, sem irodánk nem vállal felelősséget az elveszett tárgyakért. A széfek a szállodákban a recepción és egyes szobákban találhatók, alkalmanként térítés ellenében.

Adatvédelem: a foglaláshoz bekért adatokat az adatvédelmi törvény előírásainak megfelelően kezeljük, ezért információt foglalásukkal vagy adataikkal kapcsolatban még közvetlen hozzátartozóiknak sem adhatunk ki.

Utasaink beszámolói

Barátnőmmel vettünk részt a Málta csillagtúrán. Szuper út volt! Kellemes arányban váltakoztak a fél, és egész napos programok, így amellett, hogy sokat láttunk, a pihenésre, tengerparti bárban ücsörgésre is jutott idő. :)

Bezzeg Betti

Kötelezettségek nélkül

Ajánlatkérés

Kérjük, válasszon az elérhető időpontok közül!

Az ajánlatkérése nem jár semmilyen kötelezettséggel. Kollégáink elkészítik személyre szabott árajánlatát 1 napon belül.

Kérdés és foglalás esetén kérjük, hívja a következő számot: 06 1 8 555 800, kollégáink várják hívását!

VÁRJUK HÍVÁSÁT MUNKANAPOKON 9-17 ÓRA KÖZÖTT!

Premio Travel Kft.

 

Adatkezelési tájékoztató

 

 

I. Az adatkezelő személye és elérhetőségei

PremioTravel Holidays Kft. (székhelye: 1063 Budapest Szinyei Merse Pál u. 10.,, telefonszám: 99/310-940, cégjegyzékszám: 01-09-180774, adószáma: 24758415-2-42, utazásszervezői és -közvetítői nyilvántartásba vételi szám: U-001503, e-mail: [email protected], weboldalak: www.premiotravel.hu) a továbbiakban mint Premio Travel az ügyfelek – a Premio Travel utazói – a személyes adatait kezeli.

Az adatkezelési szabályzatban használt meghatározások, fogalmak  ezen szabályzatra kötelezően alkalmazandó definícióit a 2016/679/EU rendelet tartalmazza.

A hivatkozott rendelet a  https://naih.hu/files/CELEX_32016R0679_HU_TXT.pdf

weboldalon olvasható.

 

Az adatkezelési szabályzatban adatkezeléssel kapcsolatban használt néhány kifejezés és fogalom rendelet szerinti magyarázata:

adatkezelő: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely a személyes adatok kezelésének céljait és eszközeit önállóan vagy másokkal együtt meghatározza; ha az adatkezelés céljait és eszközeit az uniós vagy a tagállami jog határozza meg, az adatkezelőt vagy az adatkezelő kijelölésére vonatkozó különös szempontokat az uniós vagy a tagállami jog is meghatározhatja;

adatkezelés: a személyes adatokon vagy adatállományokon automatizált vagy nem automatizált módon végzett bármely művelet vagy műveletek összessége, így a gyűjtés, rögzítés, rendszerezés, tagolás, tárolás, átalakítás vagy megváltoztatás, lekérdezés, betekintés, felhasználás, közlés továbbítás, terjesztés vagy egyéb módon történő hozzáférhetővé tétel útján, összehangolás vagy összekapcsolás, korlátozás, törlés, illetve megsemmisítés;

adatfeldolgozó: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely az adatkezelő nevében személyes adatokat kezel;

GDPR: a  2016/679/EU rendelet a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről;

felügyeleti hatóság vagy NAIH: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság.

személyes adat: azonosított vagy azonosítható természetes személyre („érintett”) vonatkozó bármely információ; azonosítható az a természetes személy, aki közvetlen vagy közvetett módon, különösen valamely azonosító, például név, szám, helymeghatározó adat, online azonosító vagy a természetes személy testi, fiziológiai, genetikai, szellemi, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára vonatkozó egy vagy több tényező alapján azonosítható;

személyes adatok különleges kategóriái: faji vagy etnikai származásra, politikai véleményre, vallási vagy világnézeti meggyőződésre vagy szakszervezeti tagságra utaló személyes adatok, valamint a természetes személyek egyedi azonosítását célzó genetikai és biometrikus adatok, az egészségügyi adatok és a természetes személyek szexuális életére vagy szexuális irányultságára vonatkozó személyes adatok;

ügyfél: a Premio Travel termékei és szolgáltatásai iránt személyesen, a honlapon, telefonon vagy bármely más módon érdeklődők, illetve a Premio Travellel utazási szerződést kötők (utazók). 

 

Az adatkezelés elvei

A PremioTravel minden tőle telhető intézkedést megtesz annak érdekében, hogy az ügyfelek személyes adatait mindenkor

 

II. A Premio Travel az alábbi személyes adatokat gyűjti az ügyfelektől

 

A Premio Travel a szolgáltatásával kapcsolatos megkeresés, érdeklődés, hírlevélre való feliratkozás, utazási szerződés, egyedi ajánlatkéréssel kapcsolatban az alábbi személyes adatokat gyűjti az ügyfelektől:

 

1.) érdeklődés:

(a)   név;

Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat

(b)   e-mail cím (telefonszám);

Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok

(c)   érdeklődés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás);

Az ügyfél érdeklődésének pontosításához, annak megfelelő, személyre szabott megválaszolásához szükséges adatok, az ügyfél saját közlése alapján.

 

2.) Hírlevélre való feliratkozás

(a)   név;

Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat

(b)   e-mail cím (telefonszám);

Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok

(c)   érdeklődés tárgya (ha alkalmazandó);

A hírlevél / egyéb eDM eszköz tárgyának pontosításához szükséges adatok, az ügyfél saját közlése alapján.

 

Az 1.) és 2.) esetekben az adatkezelés jogalapja az érdeklődő, illetve a hírlevélre feliratkozó hozzájárulása. Az adatkezelés az érdeklődő, a hírlevélre feliratkozó által megjelölt tartamig, vagy a hozzájárulás visszavonásáig tart.

 

3.) utazási szerződés kötés

(a)   név;

Az ügyfél (utazó) beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat

(b)   e-mail cím (telefonszám);

Az ügyfél (utazó) későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok

(c)   a szerződés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás, gyerekek száma és születési ideje, étkezési igények, releváns egészségügyi adatok);

A szerződés tárgyának meghatározása.

(d)   útlevélszám

A repülőjegy foglaláshoz.

 

Az adatkezelés jogalapja a szerződés teljesítése, illetve az annak kapcsán felmerült esetleges jogviták rendezhetőségének biztosítása. Az adatkezelés időtartama a Ptk. szerint megállapított elévülési idő, amelynek kezdete az utazási szerződés teljesítésének napja.

 

 

 

 

4.) egyedi ajánlatkérés

 

(a)   név;

Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat

(b)   e-mail cím (telefonszám);

Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok

(c)   érdeklődés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás);

Az ügyfél érdeklődésének pontosításához, annak megfelelő, személyre szabott megválaszolásához szükséges adatok, az ügyfél saját közlése alapján.

 

Az adatkezelés jogalapja az ajánlatkérő hozzájárulása. Az adatkezelés az ajánlatkérő által megjelölt tartamig, vagy a hozzájárulás visszavonásáig tart.

 

Utazási szolgáltatásra vonatkozó szerződés

 

(a)   név;

Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat

(b)   e-mail cím (telefonszám);

Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok

(c)   a szerződés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás, gyerekek száma és születési ideje, étkezési igények, releváns egészségügyi adatok);

A szerződés tárgyának meghatározása.

 

Az adatkezelés jogalapja a szerződés teljesítése, illetve az annak kapcsán felmerült esetleges jogviták rendezhetőségének biztosítása, az utazási szolgáltatás minőségfejlesztése és a személyre szabott ügyfélkiszolgálás célzottab megvalósítása. Az adatkezelés időtartama a Ptk. szerint megállapított általános (jelenleg 5 év), illetve a Számviteli törvényben meghatározott elévülési idő (jelenleg 8 év), amelynek kezdete az utazási szerződés teljesítésének napja.

 

 

Személyes adatok továbbítása az EGT területén belül

 

A Premio Travel az az ügyfelei személyes adatait az alábbi EGT belüli harmadik személyekkel jogosult megosztani:

(a)   a Premio Travel cégcsoportján belül, beleértve a Premio Travel anya- és leányvállalatait;

(b)   a Premio Travel vagy az ügyfelek részére szolgáltatásokat végző szervezetekkel (pl: biztosítást nyújtó társasággal, IT szolgáltatóval, marketing kampányt folytató vállalkozással);

(c)   az utazási szerződés teljesítésében résztvevő közreműködőkkel (hotel, repülőtársaság, stb.);

(d)   felügyeleti hatósággal és más szabályozó hatóságokkal és szervekkel.

 

Nemzetközi adattovábbítás harmadik (nem EGT) országokba

A Premio Travel jogosult az ügyfelek személyes adatait EGT kívüli országba továbbítani, amennyiben

A Premio Travel az utazási szerződés megkötése előtt tájékoztatja az utazót az EGT területén kívülre továbbított személyes adatai  2016/679/EU rendeletnek megfelelő védelméről.

 

 

Tájékoztatás kérése

Az utazó az alábbi kapcsolati pontokon keresztül kérhet tájékoztatást a Premio Travel által kezelt személyes adatairól:

e-mail cím:

telefon:

levélcím:

 

III. Az ügyfél, az utazó jogai

 

Az ügyfél hozzáférési jogai

Az ügyfél hozzáférhet a személyes adataihoz.

 

Az ügyfél írásban kérheti, hogy a Premio Travel tájékoztatást adjon arról, hogy személyes adatait az iroda kezeli-e.

A Premio Travel a tájékoztatást nem tagadhatja meg.

Az ügyfél tájékozódás joga kizárólag a rá vonatkozó személyes adatokra terjed ki.

Az ügyfél tájékozódási joga nem vonatkozik:

 

A Premio Travel a kérelmező ügyfél kérésére hozzáférést és másolatot biztosít a személyes adataihoz. Ha az ügyfél további/ismételt másolatot kér a személyes adatairól, a Premio Travel 1.000 Ft/adat, vagy tájékoztatás  díjat számol fel, amelyet az ügyfél a tájékoztatás átadása/megküldése előtt köteles megfizetni a Premio Travel számlája alapján.

 

A helyesbítéshez való jog

Az ügyfél bármikor kérheti személyes adatainak helyesbítését.

A helyesbítési jog kizárólag az ügyfélre vonatkozó személyes adatokra terjed ki.

Nem terjed ki

 

A Premio Travel az ügyfél írásban benyújtott kérésének megfelelően javítja, kiegészíti vagy módosítja az ügyfél személyes adatát, és erről írásban tájékoztatja az ügyfelet.

A Premio Travel a helyesbítésről nem köteles tájékoztatni az ügyfelet, ha az aránytalanul nagy terhet róna rá, vagy az ügyfél tájékoztatása lehetetlen.

 

A törléshez való jog

Az ügyfél kérheti személyes adatainak törlését.

A Premio Travel indokolatlan késedelem nélkül köteles törölni az ügyfél személyes adatait,amennyiben

azokat a Premio Travel kezeli és

 

A Premio Travel az ügyfél személyes adatainak törléséről tájékoztatja az ilyen személyes adatok címzettjeit.

A Premio Travel a helyesbítésről nem köteles tájékoztatni az ügyfelet, illetve a címzetteket, ha az aránytalanul nagy terhet róna rá, vagy az ügyfél tájékoztatása lehetetlen.

 

Az adatkezelés korlátozásához való jog

Az ügyfél kérheti a személyes adatai kezelésének korlátozását.

Az adatkezelés korlátozásának joga kizárólag az ügyfél személyes adataira vonatkozik.

 

A Premio Travel korlátozhatja az ügyfél személyes adatainak kezelését mindaddig, amíg ellenőrzi az ügyfél személyes adatainak helyességét, valódiságát amennyiben az ügyfél vitatja az adott adat(ok) pontosságát.

A Premio Travel korlátozza az ügyfél személyes adatainak kezelését, ha az ügyfél olyan adatok kezelésének korlátozását kéri, amelyek kezelése jogellenes, és az ügyfél ellenzi az ilyen adatok törlését.

A Premio Travel az ügyfél kérésére korlátozza személyes adatainak kezelését, amennyiben

 

A Premio Travel korlátozza az ügyfél személyes adatainak kezelését, ha

 

A Premio Travel az ügyfél személyes adatainak korlátozásáról tájékoztatja az ilyen személyes adatok címzettjeit.

A Premio Travel a korlátozásról nem köteles tájékoztatni az ügyfelet, illetve a címzetteket, ha az aránytalanul nagy terhet róna rá, vagy az ügyfél tájékoztatása lehetetlen.

 

A személyes adatok kezelésének korlátozása esetén a Premio Travel

 

A Premio Travel az ügyfél személyes adatait közvetlen üzletszerzésre nem használhatja fel.

 

Az adathordozhatósághoz való jog

Az ügyfél jogosult arra, hogy az általa a Premio Travel adatkezelésébe átadott  személyes adatait írásban, kinyomtatott vagy más, olvasható formátumban megkapja.

Az ügyfél jogosult, hogy ezen személyes adatait másik adatkezelőnek átadja vagy továbbítsa/továbbítassa.

Az ügyfél adathordozhatósághoz való joga kizárólag a rá vonatkozó személyes adatokra terjed ki.

 

Panasz benyújtásához való jog

Amennyiben az ügyfél úgy véli, hogy személyes adatainak kezelésével kapcsolatban jogait megsértették, úgy az ügyfél vegye fel a kapcsolatot a Premio Travel megnevezett kapcsolattartójával.

Az ügyfél a Premio Travel adatkezelésével kapcsolatos panaszait közvetlenül bejelentheti a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.; telefon: +36 1 391 1400; fax: +36 1 391 1410; e-mail: [email protected]; weboldal: www.naih.hu), illetve eljárást indíthat a lakóhelye szerint illetékes bíróság előtt.

Adattovábbítási nyilatkozat
Tudomásul veszem, hogy a Premio Travel Holidays Kft. (1063 Budapest Szinyei Merse Pál u. 10.,) adatkezelő által a https://premiotravel.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi:
név, email cím, telefonszám, számlázási adatok, szállítási adatok, megrendelés azonosító.
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a
SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff