Kína
Tartson velünk a Távol-Keletre fantasztikus kombinációjú körutazásunkon! Felfedezheti Peking csodáit, és a legendás Nagy Falat, mielőtt átadnánk magunkat Dél-Korea varázsának. Az 5000 éves történelem, elképesztő tájak, titokzatos szentélyek és paloták, izgalmas gasztronómia, a K-pop, a Gangnam-stílus hazája ezernyi élményt ígér.
Utazás Budapestről átszállással.
Érkezés Pekingbe. A Kínai Népköztársaság fővárosa, a közel 22 milliós, lebilincselően izgalmas metropolisz a gazdaság, az oktatás és a politikai élet fellegvára. Transzfer a hotelbe. Szállás: Peking környékén (Hotel Mercure Wanshang vagy Jinglun Hotel vagy hasonló).
Töltse kedvére az időt, vagy tartson velünk fakultatív programra! A megelevenedő keleti varázslat, a Tiltott Város szolgált a császári dinasztiák uralkodó- és lakóhelyéül, és az UNESCO a Világörökség részévé nyilvánította. A palotaegyüttesbe történő belépést engedélyhez kötötték, egyszerű halandók nem léphettek területére. A monumentális, 720.000 négyzetméteres nevezetesség területén kertek, csarnokok is fogadják a betérőt. Majd a buddhista szentélykomplexumot, az Ég Templomát látogatjuk meg. Az építészeti stílusát a Ming- és Csing dinasztia ihlette. Visszatérés a hotelbe.
Szabadidő vagy fakultatív program: sokak bakancslistájának első helyezettje, az ikonikus Nagy Fal vár ránk. A Juyongguan-szakaszt Kr.e. 770 és 475 között építették. A majdnem kétezer évig épített, 8850 km hosszú legendás Fal a legnagyobb építmény a világon, és végighúzódik a mai Kína nagy részén. Innen letekinteni a hegyek zöldjével színesített tájra olyan élmény, amelyet nem szabad kihagyni annak, aki Kínába látogat. Ezt követően a Qianmen sétálóutca vár ránk, mely közel 600 éves történelemmel büszkélkedhet. Visszatérés a hotelbe.
A Nyári Palota varázsol el minket. A Csing-dinasztia tagjainak nyári rezidenciájaként funkcionáló remekművet a kínai kertépítészet csodái ékesítik. Ez a legjobb állapotban megőrzött, és legnagyobb császári palota az országban. A szabadidőt a Wangfujing utcán élvezhetjük, mely egy nyüzsgő bevásárló rész Pekingben. Visszatérés a hotelbe. Este: kacsavacsora (vacsoracsomag része).
Transzfer a repülőtérre. Szöulba repülünk Dél-Korea fővárosába. Érkezés után transzfer a hotelbe. Szállás: Szöul környékén (Hotel IBIS Style Ambassador Dragon City vagy hasonló).
Szabadidő vagy fakultatív program: felkeressük a Kjongbokkung-palotát, mely a főváros öt királyi palotájából az egyik legikonikusabb és legjelentősebb. Szöul szívében magasodik, és 1395-ben épült. A Csoszon-dinasztia fő királyi rezidenciájaként és adminisztratív központjaként szolgált. A Koreai Nemzeti Néprajzi Múzeum a koreai nép kultúr- és népművészetét mutatja be az őskortól egészen a Csoszon-dinasztiáig. Az Inszadong kerület az a hely, ahol a művészeti örökség és a kulturális tradíciók életre kelnek. A szűk utcácskák, sikátorok, a vibráló energia, a történelmi háttér, a múlt és a jelen ötvöződése teszi igazán egyedivé ezt a környéket. Sétát teszünk a Myeongdong bevásárlóutcán, ahol street food, kozmetikumok, ruhák, kávézók, éttermek gazdag kínálatából válogathat a látogató. A Szöul-torony a város egyik legnépszerűbb látványossága, mely fantasztikus kilátást kínál. Vacsora helyi étteremben (fak.programcsomag része). Visszatérés a hotelbe.
Kijelentkezés a hotelből. Utazás Punggiba. A város hírnevét a ginzeng is öregbítette. Meglátogatjuk a helyi Ginzeng piacot vagy a Ginzeng Múzeumot. Punggi évszázadok óta jól ismert helyszíne az értékes hatóanyagokat tartalmazó növény termesztésének és az azzal való kereskedésnek. Az itteni piac az egyik legnevesebb az országban. Ezt követően Andong felé tartunk. Itt megismerhetjük az UNESCO-Világörökségi listáját gazdagító hahö falu titkait. A Nakdong-folyó kanyarulatába fészkelődő ikonikus településnek festői hátteret biztosítanak a környező hegyek. A Csoszon-kori tradicionális építészet és a falusi élet elevenedik meg előttünk. Utazás Gyeongju-ba. Szállás: Gyeongju környékén (Hotel Commodore Gyeongju Hotel vagy hasonló), az októberi időponton: Daegu környékén (Hotel Laonzena Daegu vagy hasonló).
Kijelentkezés a hotelből. Gyeongju (Kjongdzsu) a régió egyik ékköve, Falak nélküli múzeumnak is nevezik, és bepillantást enged Korea gazdag történelmébe. Ez volt az ősi Silla Királyság fővárosa, melynek vezetői közel 1000 évig irányították a területet. A főbb látnivalók közé tartozik a Daereungwon sírkomplexum, ahol a dombok rejtik a Silla -korabeli előkelőségek nyughelyeit. Ezek közül a Cheonmachong-sírt nyitották meg a nyilvánosság előtt. 1973-ban tárták fel. Számos lelet került napvilágra a mélységből. A közeli Cheonmachong obszervatórium Ázsia legrégebbi csillagvizsgálója, mely a 7. századból származik. Gyochon falu egy elbűvölő, tradicionális hanök település, a Woljeonggyo -híd közelében, ahol hagyományos házak, és gazdag múlt emlékei tárulnak elénk. A 8. századi Szokkuram grottó egy buddhista szentély, mely egy hegyen magasodik, és az ország legjelentősebb kulturális értékei közé sorolják. A Bulguksa (Pulguksza) szentély a koreai buddhizmus egyik szép példája a 8. századból, melyet a „földi paradicsom’’ megtestesítőjeként emlegetnek: a templom tökéletes harmóniában létezik a környezetével, buja erdők ölelésben találjuk. Főbb részei a Seokgatap Pagoda, és a Dabotap Pagoda, a Cheongungyo és Baegungyo lépcsők. Utazás Busanba. Szállás: Busan környékén (Hotel Avani Central Busan Hotel vagy hasonló).
Busan (Puszan) Dél-Korea második legnagyobb metropolisza a Japán-tenger partján. A pezsgő kikötővárosban izgalmas keveréket alkot a városi élet, a strandok lebilincselő látványa, a gazdag kulturális múlt. Korea Santorinijeként is emlegetik gyakran a Gamcheon kultúrfalut. A dombokról letekintő pasztellszínű házikók, a kanyargós utcácskák, művészeti galériák, installációk, meghitt kávézók, és az utazók elé táruló panoráma mindenkit elbűvölnek. A Jagalchi halpiac a legnagyobb Dél-Koreában. Ezen a nyüzsgő energiájú, autentikus helyen halakat, egzotikus tengeri herkentyűket árulnak. A koreai háború alatt alapított Gukje-piac szerszámok, konyhafelszerelés, ruhák, szuvenírek, finom falatkák, és számos egyéb termék lelőhelye. A Centum City-ben található Shinsegae Centum City Bevásárlóközpont a világ egyik legnagyobb ilyen jellegű létesítménye, ahol luxusmárkák, étkezési lehetőségek, korcsolyapálya, és spa fogadja a betérőket. A Songdo Skywalk kilátó és sétány tökéletes hely a mesés óceán látványának kiélvezésére, és sétálni a hullámok felett. Visszatérés a hotelbe.
Transzfer az állomásra, és nagy sebességű vonattal Szöulba utazunk. A poggyászokat külön szállítják a fővárosba. Érkezés Szöulba. Szabadidő. Szállás: Szöul környékén (Hotel IBIS Style Ambassador Dragon City vagy hasonló).
Szabadidő vagy fakultatív program: felkeressük a híres Gangnam-negyedet, mely Szöul egyik népszerű, divatos, gazdag része. Még ismeretebbé a rapper Psy dalának köszönhetően vált. Itt található a Gangnam-stílus tiszteletére emelt szobor is. A vásárlás rajongói élvezettel nézelődhetnek a Starfield COEX földalatti bevásárlóközpontban. Visszatérés a hotelbe. Tranfszer a repülőtérre a repülőgép indulásától függően (tervek szerint az esti órákban). Hazautazás átszállással.
Életre szóló élményekkel gazdagodva érkezünk haza Budapestre.
2025. 09. 04. | EK 112 | Budapest (BUD) | Dubai (DXB) | 16:00 - 23:20 | Emirates | |
2025. 09. 05. | EK 306 | Dubai (DXB) | Peking (PEK) | 03:50 - 15:25 | Emirates | |
2025. 09. 15. | EK 323 | Szöul (ICN) | Dubai (DXB) | 23:55 - 04:25 | Emirates | |
2025. 09. 16. | EK 111 | Dubai (DXB) | Budapest (BUD) | 10:30 - 14:25 | Emirates | |
2025. 09. 16. | elválasztó | - | ||||
2025. 09. 16. | elválasztó | - | ||||
2025. 10. 17. | EK 112 | Budapest (BUD) | Dubai (DXB) | 16:00 - 23:20 | Emirates | |
2025. 10. 18. | EK 306 | Dubai (DXB) | Peking (PEK) | 03:50 - 15:25 | Emirates | |
2025. 10. 28. | EK 323 | Szöul (ICN) | Dubai (DXB) | 23:40 - 05:05 | Emirates | |
2025. 10. 29. | EK 111 | Dubai (DXB) | Budapest (BUD) | 10:35 - 13:35 | Emirates |
Adatkezelési tájékoztató
I. Az adatkezelő személye és elérhetőségei
PremioTravel Holidays Kft. (székhelye: 1063 Budapest Szinyei Merse Pál u. 10.,, telefonszám: 99/310-940, cégjegyzékszám: 01-09-180774, adószáma: 24758415-2-42, utazásszervezői és -közvetítői nyilvántartásba vételi szám: U-001503, e-mail: [email protected], weboldalak: www.premiotravel.hu) a továbbiakban mint Premio Travel az ügyfelek – a Premio Travel utazói – a személyes adatait kezeli.
Az adatkezelési szabályzatban használt meghatározások, fogalmak ezen szabályzatra kötelezően alkalmazandó definícióit a 2016/679/EU rendelet tartalmazza.
A hivatkozott rendelet a https://naih.hu/files/CELEX_32016R0679_HU_TXT.pdf
weboldalon olvasható.
Az adatkezelési szabályzatban adatkezeléssel kapcsolatban használt néhány kifejezés és fogalom rendelet szerinti magyarázata:
adatkezelő: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely a személyes adatok kezelésének céljait és eszközeit önállóan vagy másokkal együtt meghatározza; ha az adatkezelés céljait és eszközeit az uniós vagy a tagállami jog határozza meg, az adatkezelőt vagy az adatkezelő kijelölésére vonatkozó különös szempontokat az uniós vagy a tagállami jog is meghatározhatja;
adatkezelés: a személyes adatokon vagy adatállományokon automatizált vagy nem automatizált módon végzett bármely művelet vagy műveletek összessége, így a gyűjtés, rögzítés, rendszerezés, tagolás, tárolás, átalakítás vagy megváltoztatás, lekérdezés, betekintés, felhasználás, közlés továbbítás, terjesztés vagy egyéb módon történő hozzáférhetővé tétel útján, összehangolás vagy összekapcsolás, korlátozás, törlés, illetve megsemmisítés;
adatfeldolgozó: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely az adatkezelő nevében személyes adatokat kezel;
GDPR: a 2016/679/EU rendelet a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről;
felügyeleti hatóság vagy NAIH: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság.
személyes adat: azonosított vagy azonosítható természetes személyre („érintett”) vonatkozó bármely információ; azonosítható az a természetes személy, aki közvetlen vagy közvetett módon, különösen valamely azonosító, például név, szám, helymeghatározó adat, online azonosító vagy a természetes személy testi, fiziológiai, genetikai, szellemi, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára vonatkozó egy vagy több tényező alapján azonosítható;
személyes adatok különleges kategóriái: faji vagy etnikai származásra, politikai véleményre, vallási vagy világnézeti meggyőződésre vagy szakszervezeti tagságra utaló személyes adatok, valamint a természetes személyek egyedi azonosítását célzó genetikai és biometrikus adatok, az egészségügyi adatok és a természetes személyek szexuális életére vagy szexuális irányultságára vonatkozó személyes adatok;
ügyfél: a Premio Travel termékei és szolgáltatásai iránt személyesen, a honlapon, telefonon vagy bármely más módon érdeklődők, illetve a Premio Travellel utazási szerződést kötők (utazók).
Az adatkezelés elvei
A PremioTravel minden tőle telhető intézkedést megtesz annak érdekében, hogy az ügyfelek személyes adatait mindenkor
II. A Premio Travel az alábbi személyes adatokat gyűjti az ügyfelektől
A Premio Travel a szolgáltatásával kapcsolatos megkeresés, érdeklődés, hírlevélre való feliratkozás, utazási szerződés, egyedi ajánlatkéréssel kapcsolatban az alábbi személyes adatokat gyűjti az ügyfelektől:
1.) érdeklődés:
(a) név; |
Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat |
(b) e-mail cím (telefonszám); |
Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok |
(c) érdeklődés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás); |
Az ügyfél érdeklődésének pontosításához, annak megfelelő, személyre szabott megválaszolásához szükséges adatok, az ügyfél saját közlése alapján. |
2.) Hírlevélre való feliratkozás
(a) név; |
Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat |
(b) e-mail cím (telefonszám); |
Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok |
(c) érdeklődés tárgya (ha alkalmazandó); |
A hírlevél / egyéb eDM eszköz tárgyának pontosításához szükséges adatok, az ügyfél saját közlése alapján. |
Az 1.) és 2.) esetekben az adatkezelés jogalapja az érdeklődő, illetve a hírlevélre feliratkozó hozzájárulása. Az adatkezelés az érdeklődő, a hírlevélre feliratkozó által megjelölt tartamig, vagy a hozzájárulás visszavonásáig tart.
3.) utazási szerződés kötés
(a) név; |
Az ügyfél (utazó) beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat |
(b) e-mail cím (telefonszám); |
Az ügyfél (utazó) későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok |
(c) a szerződés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás, gyerekek száma és születési ideje, étkezési igények, releváns egészségügyi adatok); |
A szerződés tárgyának meghatározása. |
(d) útlevélszám |
A repülőjegy foglaláshoz. |
Az adatkezelés jogalapja a szerződés teljesítése, illetve az annak kapcsán felmerült esetleges jogviták rendezhetőségének biztosítása. Az adatkezelés időtartama a Ptk. szerint megállapított elévülési idő, amelynek kezdete az utazási szerződés teljesítésének napja.
4.) egyedi ajánlatkérés
(a) név; |
Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat |
(b) e-mail cím (telefonszám); |
Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok |
(c) érdeklődés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás); |
Az ügyfél érdeklődésének pontosításához, annak megfelelő, személyre szabott megválaszolásához szükséges adatok, az ügyfél saját közlése alapján. |
Az adatkezelés jogalapja az ajánlatkérő hozzájárulása. Az adatkezelés az ajánlatkérő által megjelölt tartamig, vagy a hozzájárulás visszavonásáig tart.
Utazási szolgáltatásra vonatkozó szerződés
(a) név; |
Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat |
(b) e-mail cím (telefonszám); |
Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok |
(c) a szerződés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás, gyerekek száma és születési ideje, étkezési igények, releváns egészségügyi adatok); |
A szerződés tárgyának meghatározása. |
Az adatkezelés jogalapja a szerződés teljesítése, illetve az annak kapcsán felmerült esetleges jogviták rendezhetőségének biztosítása, az utazási szolgáltatás minőségfejlesztése és a személyre szabott ügyfélkiszolgálás célzottab megvalósítása. Az adatkezelés időtartama a Ptk. szerint megállapított általános (jelenleg 5 év), illetve a Számviteli törvényben meghatározott elévülési idő (jelenleg 8 év), amelynek kezdete az utazási szerződés teljesítésének napja.
Személyes adatok továbbítása az EGT területén belül
A Premio Travel az az ügyfelei személyes adatait az alábbi EGT belüli harmadik személyekkel jogosult megosztani:
(a) a Premio Travel cégcsoportján belül, beleértve a Premio Travel anya- és leányvállalatait;
(b) a Premio Travel vagy az ügyfelek részére szolgáltatásokat végző szervezetekkel (pl: biztosítást nyújtó társasággal, IT szolgáltatóval, marketing kampányt folytató vállalkozással);
(c) az utazási szerződés teljesítésében résztvevő közreműködőkkel (hotel, repülőtársaság, stb.);
(d) felügyeleti hatósággal és más szabályozó hatóságokkal és szervekkel.
Nemzetközi adattovábbítás harmadik (nem EGT) országokba
A Premio Travel jogosult az ügyfelek személyes adatait EGT kívüli országba továbbítani, amennyiben
A Premio Travel az utazási szerződés megkötése előtt tájékoztatja az utazót az EGT területén kívülre továbbított személyes adatai 2016/679/EU rendeletnek megfelelő védelméről.
Tájékoztatás kérése
Az utazó az alábbi kapcsolati pontokon keresztül kérhet tájékoztatást a Premio Travel által kezelt személyes adatairól:
e-mail cím:
telefon:
levélcím:
III. Az ügyfél, az utazó jogai
Az ügyfél hozzáférési jogai
Az ügyfél hozzáférhet a személyes adataihoz.
Az ügyfél írásban kérheti, hogy a Premio Travel tájékoztatást adjon arról, hogy személyes adatait az iroda kezeli-e.
A Premio Travel a tájékoztatást nem tagadhatja meg.
Az ügyfél tájékozódás joga kizárólag a rá vonatkozó személyes adatokra terjed ki.
Az ügyfél tájékozódási joga nem vonatkozik:
A Premio Travel a kérelmező ügyfél kérésére hozzáférést és másolatot biztosít a személyes adataihoz. Ha az ügyfél további/ismételt másolatot kér a személyes adatairól, a Premio Travel 1.000 Ft/adat, vagy tájékoztatás díjat számol fel, amelyet az ügyfél a tájékoztatás átadása/megküldése előtt köteles megfizetni a Premio Travel számlája alapján.
A helyesbítéshez való jog
Az ügyfél bármikor kérheti személyes adatainak helyesbítését.
A helyesbítési jog kizárólag az ügyfélre vonatkozó személyes adatokra terjed ki.
Nem terjed ki
A Premio Travel az ügyfél írásban benyújtott kérésének megfelelően javítja, kiegészíti vagy módosítja az ügyfél személyes adatát, és erről írásban tájékoztatja az ügyfelet.
A Premio Travel a helyesbítésről nem köteles tájékoztatni az ügyfelet, ha az aránytalanul nagy terhet róna rá, vagy az ügyfél tájékoztatása lehetetlen.
A törléshez való jog
Az ügyfél kérheti személyes adatainak törlését.
A Premio Travel indokolatlan késedelem nélkül köteles törölni az ügyfél személyes adatait,amennyiben
azokat a Premio Travel kezeli és
A Premio Travel az ügyfél személyes adatainak törléséről tájékoztatja az ilyen személyes adatok címzettjeit.
A Premio Travel a helyesbítésről nem köteles tájékoztatni az ügyfelet, illetve a címzetteket, ha az aránytalanul nagy terhet róna rá, vagy az ügyfél tájékoztatása lehetetlen.
Az adatkezelés korlátozásához való jog
Az ügyfél kérheti a személyes adatai kezelésének korlátozását.
Az adatkezelés korlátozásának joga kizárólag az ügyfél személyes adataira vonatkozik.
A Premio Travel korlátozhatja az ügyfél személyes adatainak kezelését mindaddig, amíg ellenőrzi az ügyfél személyes adatainak helyességét, valódiságát amennyiben az ügyfél vitatja az adott adat(ok) pontosságát.
A Premio Travel korlátozza az ügyfél személyes adatainak kezelését, ha az ügyfél olyan adatok kezelésének korlátozását kéri, amelyek kezelése jogellenes, és az ügyfél ellenzi az ilyen adatok törlését.
A Premio Travel az ügyfél kérésére korlátozza személyes adatainak kezelését, amennyiben
A Premio Travel korlátozza az ügyfél személyes adatainak kezelését, ha
A Premio Travel az ügyfél személyes adatainak korlátozásáról tájékoztatja az ilyen személyes adatok címzettjeit.
A Premio Travel a korlátozásról nem köteles tájékoztatni az ügyfelet, illetve a címzetteket, ha az aránytalanul nagy terhet róna rá, vagy az ügyfél tájékoztatása lehetetlen.
A személyes adatok kezelésének korlátozása esetén a Premio Travel
A Premio Travel az ügyfél személyes adatait közvetlen üzletszerzésre nem használhatja fel.
Az adathordozhatósághoz való jog
Az ügyfél jogosult arra, hogy az általa a Premio Travel adatkezelésébe átadott személyes adatait írásban, kinyomtatott vagy más, olvasható formátumban megkapja.
Az ügyfél jogosult, hogy ezen személyes adatait másik adatkezelőnek átadja vagy továbbítsa/továbbítassa.
Az ügyfél adathordozhatósághoz való joga kizárólag a rá vonatkozó személyes adatokra terjed ki.
Panasz benyújtásához való jog
Amennyiben az ügyfél úgy véli, hogy személyes adatainak kezelésével kapcsolatban jogait megsértették, úgy az ügyfél vegye fel a kapcsolatot a Premio Travel megnevezett kapcsolattartójával.
Az ügyfél a Premio Travel adatkezelésével kapcsolatos panaszait közvetlenül bejelentheti a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.; telefon: +36 1 391 1400; fax: +36 1 391 1410; e-mail: [email protected]; weboldal: www.naih.hu), illetve eljárást indíthat a lakóhelye szerint illetékes bíróság előtt.