India
Indiai körutazásunk középpontjában Rádzsasztán tartomány kincsei állnak. A vörös és rózsaszín homokkő paloták, hegyek, az elképesztő nyüzsgés, a riksák, a gazdag történelem, ezernyi szín miatt örökre szívünkbe zárjuk ezt a hatalmas országot, ahol az életre kelt varázslat végigkísér minket a körutazáson.
Repülés Budapestről, átszállással.
Megérkezés Delhibe. Transzfer a hotelbe. (A szobák elfoglalása 14 órától lehetséges.) Delhi a világ egyik legizgalmasabb metropolisza, az egyik legrégebben lakott település a világon, és fővárosa a világ egyik legnagyobb demokratikus országának. A 18,9 milliós Delhi a modern India esszenciája: a régi és új bámulatos kontrasztjával, az ősi műemlékek, a letűnt idők bűbáját őrző kincsek mellett megfér a modern élet minden vívmánya. Új-Delhi városnézésre indulunk. Humayun császár vörös homokkőből épült mauzóleuma az indiai mogul építészet egyik gyöngyszeme. A 73 méter magas Kutub Minar, a világ legmagasabb minaretje, építése 1193-ban kezdődött. Körülbelül 1600 éves a Vasoszlop, mely kora ellenére ellenáll a rozsdásodásnak. Amennyiben időnk engedi, felkeressük a Connaught Place-t, az 1931-ben épült üzleti központot. Itt számos boltot, éttermet találunk, koloniál stílusban, oszlopcsarnokkal. Szállás Delhi környékén. (Ashok Country Resort vagy hasonló)
Kijelentkezés a hotelből. Mandawa a következő állomásunk (kb. 280 km/6 óra). Bejelentkezés a szállodába. Délután városnézés következik. Mandawa alapítása a 18. század közepére tehető, és nevezetes háveli épületeiről, azaz udvaros villáiról, melyek történelmi jelentőségűek. A legismertebbek közé tartozik a Binsidhar Chokhani, Newatia, és Gulab Rai Ladia Haveli. Binsidhar Newatia Haveli érdekes festményekkel is büszkélkedhet. Gulab Rai Ladia Haveli-ben erotikus alkotások lelhetőek fel (legtöbbjük el van takarva). Szállás Mandawa környékén. (Aangan Resort vagy hasonló)
Kijelentkezés a hotelből. Utazás Bikanerbe. (Kb. 195 km/5 óra). Bejelentkezés a szállodába. Bikanert 1488-ban alapította Rao Bikaji, a jodhpuri király fia Rádzsasztán északi részén. Mesés paloták, szentélyek, erődök fogadják itt a látogatókat. Az impozáns Junagarh erődöt Raja Rai Singh építette, és sosem sikerült elfoglalni történelme során. Az erődkomplexum része 37 festői palota, 7 kilométernyi fal, 2 kapu, és 37 bástya. Kihagyhatatlan élmény az 1984-ben létrehozott tevekutató-farm felfedezése, mely Bikanertől kb. 8 kilométerre található. Ez egy komplexum, ahol istállók is állnak. Lehetőség nyílik tevegelni, vagy tevetejből készült fagyit kóstolni. Szállás: Bikaner környékén. (Heritage Resort vagy hasonló)
Kijelentkezés a hotelből. Jodhpur felé tartunk (kb. 265 km/5,5 óra). Útközben megállunk Deshnoknál. Itt magasodik a közel 600 éves Karni Mata, vagy más néven a Patkány-templom, melyet Karni Mata istennő tiszteletére emeltek. Utazás Jodhpurba, mely Rádzsasztán egyik legnagyobb városa a Thar-sivatag kapujában. 1459-ben alapította Rao Jodha. Kék Városnak is nevezik, kék színű házai miatt. Érkezés után szabadidő. Szállás: Jodhpur környékén. (Fern Residency vagy hasonló)
A mai napon Jodhpur nevezetességeit fedezzük fel. Felkeressük a vörös homokkőből épült Mehrangarh-erődöt. Területe mintegy 1200 hektár, és 122 méteres magasságból, egy domboldalról tekint le a tájra. Számos palota, és lenyűgöző udvarok találhatóak itt. Meglátogatjuk a Jaswant Thada-t, mely egy fehér márványból készült emlékmű 1899-ból. Az óratorony mellett kínálják a Sadar Bazár árusai portékájukat. Itt érdemes beleveszni a kicsiny boltok és szűk utcácskák rengetegébe. Szállás: Jodhpur környékén.
Fakultatív program: Bishnoi dzsip szafari. A Bishnoi egy vallási irányzat, melynek hívei a Jambheshwar Ji guru által, 1485-ben lefektetett 29 szabályt követik. Fontos alapelvek az egyszerűség, a tiszta és zöld környezet, szabadon bóklászó állatok. A falvak könnyedén felismerhetők, és ezen értékek köré szerveződtek.
Kijelentkezés a hotelből, úti célunk Udaipur (kb. 285 km/6 óra). Útközben megállunk Ranakpurban, a dzsaina templomegyüttesnél, mely a 15. században épült, 600 méteres magasságban, fehér márványból. Utazás Udaipurba. Udaipur a tavak mesés, romantikus városa, a Kelet Velencéjének is becézik. A zöldellő Aravalli-hegység közelében található. A tündérmesék világát idézi számos természetes és ember alkotta tavával, erődökkel, palotákkal, kertekkel, szentélyekkel. Szállás: Udaipur környékén. (Hotel Yois vagy hasonló)
A mai napon városnézés vár ránk Udaipurban. A Városi Palota egy komplexum, melynek építése több évszázadon át ívelt. A Sahelion Ki Bari egy szökőkutakkal, márványelefántokkal díszített meseszép kert, melyet Sangram Singh építettett lányának és az udvarhögyeknek. Megtekintjük a Jagdish-templomot. A hindu szentély a legnagyobbak, és legszebbek közé tartozik Udaipurban, építése 1651-ben kezdődött. Visszatérés a hotelbe.
Fakultatív program: esti hajózás a Pichola-tavon, melyet dombok, paloták, templomok vesznek körbe. A Jag Niwas és Jag Mandir szigeteken magasodó paloták olyan látványt nyújtanak a vízről, akár a gyöngyszemek.
Kijelentkezés a hotelből. Utazás Dzsaipurba (kb. 392 km/7,5 óra). A nap további részében szabadidő. Főzőbemutató vacsorával (vacsoracsomag): megismerhetjük a rádzsasztáni konyhaművészet titkait, és gyakorlati tapasztalatot is szerezhetünk. Szállás Dzsaipur környékén. (Park Ocean vagy hasonló)
Dzsaipur Rádzsasztán szövetségi állam fővárosa, és egyben legnagyobb városa. A Rózsaszín Város becenevét épületeinek jellegzetes színéről kapta. A félsivatagi környezetű, négymilliós lakosságú metropolisz ma fontos kereskedelmi és kulturális központ. Számos erőd-palota található az államban, melyekről úgy gondolták, hogy a király erejét mutatják. Ezek egyike a sziklás hegyvidékről a tájra tekintő, büszke Amber erőd, mely Dzsaipurtól 11 km-re található. Részei többek között a Jag Mandir (Győzelem csarnoka), és a Sheesh Mahal, azaz Tükörpalota - ebben a teremben mind a négy falon, és a mennyezeten is üveg csillog. Délután a Városi Palota, az egykori uralkodói rezidencia szépségei bűvölnek el minket. A komplexum a rádzspút és a mogul stílus jegyeit ötvözi. A Jantar Mantar obszervatórium a 18. században épült. Fotószünetre megállunk a város jelképének számító Hawa Mahal-nál. Az ötemeletes, rózsaszín homokkő palotában a háremhölgyek rejtve maradhattak, miközben az utca nyüzsgését figyelték. Visszatérés a hotelbe.
FAKULTATÍV: elefántháton utazás az Amber-erődnél.
Kijelentkezés a hotelből. Utazás Agrába (kb. 220 km/5 óra). Első megállónk az Abhaneri faluban található Chand Baori (lépcsős kút) Rajasthan egyik legrégebbi és legnépszerűbb látnivalója. A Nikumbha-dinasztia Chanda királya építtette a Kr.u. 9. században. A világ egyik legnagyobb lépcsőfokát, a Chand Baorit azért építették, hogy összegyűjtse az esővizet a nagy szárazságban és pihenési lehetőséget biztosítson az erős hőség elől. Következő megállónk Fatehpur Sikrinél (UNESCO Világörökség). mely Agrától mintegy 40 kilométerre található. A város építtetője Akbar sah volt 1569-ben, aki fővárosként is használta. Akbar távozása és vízhiány miatt azonban az egykor virágzó hely lassan szellemvárossá vált. A vörös homokkő dominál építészetében. Érkezés Agrába, a Jamuna folyó partjának nagyvárosába, melyet mogul uralkodók részére fővárosként funkcionált. A Vörös Erőd ígér örök emléket. A félkör alakú palotaegyüttest 20 méter magas falak és várárok veszi körbe. A vörös homokkő falak között nagy uralkodók éltek. Az időtlen nagyság jelképéből egy pillantást vetve a Jamuna-folyóra, és a mindössze 2,5 kilométernyire fekvő Tadzs Mahalra úgy érezzük, mintha a megelevendő varázslat, az indiai mesék világába csöppentünk volna. Számos kifinomult épület található itt, többek között a Moti Masjid, Khaas Mahal, stb. Szállás Agra környékén. (Avalon Palam vagy hasonló)
Reggeli előtt, kora reggel sokunk álma valósul meg, a világ egyik legismertebb és legfenségesebb épületében, a Tadzs Mahalban nyílik alkalmunk gyönyörködni. (Pénteken zárva). A síremlék nevének jelentése „Paloták koronája’’, és egy hallhatatlan szerelem emlékét őrzi: Sáh Dzsahán mogul sahot annyira lesújtotta kedvenc feleségének halála, hogy 1632 és 1653 között egy mauzóleumot építtetett számára. A hajnal a legtökéletesebb időpont az UNESCO-Világörökség egyik gyöngyszemének felkeresésére. A korai fények, és a nap első sugarai opálos fátyolba burkolják az épületegyüttest, az előtte lévő tavon pedig finom színekben tündököl a briliáns megoldásokkal, tökéletes arányokkal büszkélkedő Tadzs Mahal tükörképe. Visszatérés a hotelbe, majd reggeli. Kijelentkezés a hotelből, utazás Delhibe (kb. 204 km/4,5 óra). Szállás Delhi környékén. (Ashok Country Resort vagy hasonló)
Ó-Delhiben a múltról mesél nekünk a Raj Ghat, Mahatma Gandhi előtt tisztelgő emlékmű. Elhaladunk a vörös homokkőből épült Vörös erőd mellett, (UNESCO Világörökség). Az erőddel szemben áll a Jama Masjid, India egyik legnagyobb mecsete. A Chandani Chowk bevásárlóövezet gyökerei 1648-ra nyúlnak vissza, ahol elképeszt minket az áruk széles tárháza, a gyümölcsöktől, fűszerektől az antik tárgyakig, és modern termékekig. A Jama Masjid, India egyik legnagyobb mecsete. Később Új-Delhi felé tartunk. Elhaladunk a Rashtrapati Bhavan, azaz az elnöki rezidencia előtt. A titkárság épületei adnak otthont a kormányzati tevékenységeknek. Rajpath, a fő sugárút impozáns benyomást kelt. Az India-kapu diadalívet formáz, és az ország hősi halottjainak állít emléket.
FAKULTATÍV: kihagyhatatlan élményt ígér a riksázás Chandani Chowk utcáin. Közelről tapasztalhatjuk meg az igazi indiai életérzést: a riksások között siető gyalogosok, kézzel hajtott szekerek nyújtotta ezerszínű, élénk, hihetetlen kavalkádot. Visszatérés a szállodába.
Transzfer a repülőtérre, hazautazás átszállással.
2025. 02. 21. | EK112 | Budapest (BUD) | Dubai (DXB) | 15:10 - 23:20 | Emirates |
2025. 02. 22. | EK510 | Dubai (DXB) | Delhi (DEL) | 04:20 - 08:55 | Emirates |
2025. 03. 06. | EK513 | Delhi (DEL) | Dubai (DXB) | 04:10 - 06:35 | Emirates |
2025. 03. 06. | EK111 | Dubai (DXB) | Budapest (BUD) | 10:35 - 13:35 | Emirates |
Adatkezelési tájékoztató
I. Az adatkezelő személye és elérhetőségei
PremioTravel Holidays Kft. (székhelye: 1063 Budapest Szinyei Merse Pál u. 10.,, telefonszám: 99/310-940, cégjegyzékszám: 01-09-180774, adószáma: 24758415-2-42, utazásszervezői és -közvetítői nyilvántartásba vételi szám: U-001503, e-mail: [email protected], weboldalak: www.premiotravel.hu) a továbbiakban mint Premio Travel az ügyfelek – a Premio Travel utazói – a személyes adatait kezeli.
Az adatkezelési szabályzatban használt meghatározások, fogalmak ezen szabályzatra kötelezően alkalmazandó definícióit a 2016/679/EU rendelet tartalmazza.
A hivatkozott rendelet a https://naih.hu/files/CELEX_32016R0679_HU_TXT.pdf
weboldalon olvasható.
Az adatkezelési szabályzatban adatkezeléssel kapcsolatban használt néhány kifejezés és fogalom rendelet szerinti magyarázata:
adatkezelő: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely a személyes adatok kezelésének céljait és eszközeit önállóan vagy másokkal együtt meghatározza; ha az adatkezelés céljait és eszközeit az uniós vagy a tagállami jog határozza meg, az adatkezelőt vagy az adatkezelő kijelölésére vonatkozó különös szempontokat az uniós vagy a tagállami jog is meghatározhatja;
adatkezelés: a személyes adatokon vagy adatállományokon automatizált vagy nem automatizált módon végzett bármely művelet vagy műveletek összessége, így a gyűjtés, rögzítés, rendszerezés, tagolás, tárolás, átalakítás vagy megváltoztatás, lekérdezés, betekintés, felhasználás, közlés továbbítás, terjesztés vagy egyéb módon történő hozzáférhetővé tétel útján, összehangolás vagy összekapcsolás, korlátozás, törlés, illetve megsemmisítés;
adatfeldolgozó: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely az adatkezelő nevében személyes adatokat kezel;
GDPR: a 2016/679/EU rendelet a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről;
felügyeleti hatóság vagy NAIH: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság.
személyes adat: azonosított vagy azonosítható természetes személyre („érintett”) vonatkozó bármely információ; azonosítható az a természetes személy, aki közvetlen vagy közvetett módon, különösen valamely azonosító, például név, szám, helymeghatározó adat, online azonosító vagy a természetes személy testi, fiziológiai, genetikai, szellemi, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára vonatkozó egy vagy több tényező alapján azonosítható;
személyes adatok különleges kategóriái: faji vagy etnikai származásra, politikai véleményre, vallási vagy világnézeti meggyőződésre vagy szakszervezeti tagságra utaló személyes adatok, valamint a természetes személyek egyedi azonosítását célzó genetikai és biometrikus adatok, az egészségügyi adatok és a természetes személyek szexuális életére vagy szexuális irányultságára vonatkozó személyes adatok;
ügyfél: a Premio Travel termékei és szolgáltatásai iránt személyesen, a honlapon, telefonon vagy bármely más módon érdeklődők, illetve a Premio Travellel utazási szerződést kötők (utazók).
Az adatkezelés elvei
A PremioTravel minden tőle telhető intézkedést megtesz annak érdekében, hogy az ügyfelek személyes adatait mindenkor
II. A Premio Travel az alábbi személyes adatokat gyűjti az ügyfelektől
A Premio Travel a szolgáltatásával kapcsolatos megkeresés, érdeklődés, hírlevélre való feliratkozás, utazási szerződés, egyedi ajánlatkéréssel kapcsolatban az alábbi személyes adatokat gyűjti az ügyfelektől:
1.) érdeklődés:
(a) név; |
Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat |
(b) e-mail cím (telefonszám); |
Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok |
(c) érdeklődés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás); |
Az ügyfél érdeklődésének pontosításához, annak megfelelő, személyre szabott megválaszolásához szükséges adatok, az ügyfél saját közlése alapján. |
2.) Hírlevélre való feliratkozás
(a) név; |
Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat |
(b) e-mail cím (telefonszám); |
Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok |
(c) érdeklődés tárgya (ha alkalmazandó); |
A hírlevél / egyéb eDM eszköz tárgyának pontosításához szükséges adatok, az ügyfél saját közlése alapján. |
Az 1.) és 2.) esetekben az adatkezelés jogalapja az érdeklődő, illetve a hírlevélre feliratkozó hozzájárulása. Az adatkezelés az érdeklődő, a hírlevélre feliratkozó által megjelölt tartamig, vagy a hozzájárulás visszavonásáig tart.
3.) utazási szerződés kötés
(a) név; |
Az ügyfél (utazó) beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat |
(b) e-mail cím (telefonszám); |
Az ügyfél (utazó) későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok |
(c) a szerződés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás, gyerekek száma és születési ideje, étkezési igények, releváns egészségügyi adatok); |
A szerződés tárgyának meghatározása. |
(d) útlevélszám |
A repülőjegy foglaláshoz. |
Az adatkezelés jogalapja a szerződés teljesítése, illetve az annak kapcsán felmerült esetleges jogviták rendezhetőségének biztosítása. Az adatkezelés időtartama a Ptk. szerint megállapított elévülési idő, amelynek kezdete az utazási szerződés teljesítésének napja.
4.) egyedi ajánlatkérés
(a) név; |
Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat |
(b) e-mail cím (telefonszám); |
Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok |
(c) érdeklődés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás); |
Az ügyfél érdeklődésének pontosításához, annak megfelelő, személyre szabott megválaszolásához szükséges adatok, az ügyfél saját közlése alapján. |
Az adatkezelés jogalapja az ajánlatkérő hozzájárulása. Az adatkezelés az ajánlatkérő által megjelölt tartamig, vagy a hozzájárulás visszavonásáig tart.
Utazási szolgáltatásra vonatkozó szerződés
(a) név; |
Az ügyfél beazonosításához elengedhetetlenül szükséges adat |
(b) e-mail cím (telefonszám); |
Az ügyfél későbbi eléréséhez elengedhetetlenül szükséges adatok |
(c) a szerződés tárgya (pl: időszak, úti cél, szállás besorolás, gyerekek száma és születési ideje, étkezési igények, releváns egészségügyi adatok); |
A szerződés tárgyának meghatározása. |
Az adatkezelés jogalapja a szerződés teljesítése, illetve az annak kapcsán felmerült esetleges jogviták rendezhetőségének biztosítása, az utazási szolgáltatás minőségfejlesztése és a személyre szabott ügyfélkiszolgálás célzottab megvalósítása. Az adatkezelés időtartama a Ptk. szerint megállapított általános (jelenleg 5 év), illetve a Számviteli törvényben meghatározott elévülési idő (jelenleg 8 év), amelynek kezdete az utazási szerződés teljesítésének napja.
Személyes adatok továbbítása az EGT területén belül
A Premio Travel az az ügyfelei személyes adatait az alábbi EGT belüli harmadik személyekkel jogosult megosztani:
(a) a Premio Travel cégcsoportján belül, beleértve a Premio Travel anya- és leányvállalatait;
(b) a Premio Travel vagy az ügyfelek részére szolgáltatásokat végző szervezetekkel (pl: biztosítást nyújtó társasággal, IT szolgáltatóval, marketing kampányt folytató vállalkozással);
(c) az utazási szerződés teljesítésében résztvevő közreműködőkkel (hotel, repülőtársaság, stb.);
(d) felügyeleti hatósággal és más szabályozó hatóságokkal és szervekkel.
Nemzetközi adattovábbítás harmadik (nem EGT) országokba
A Premio Travel jogosult az ügyfelek személyes adatait EGT kívüli országba továbbítani, amennyiben
A Premio Travel az utazási szerződés megkötése előtt tájékoztatja az utazót az EGT területén kívülre továbbított személyes adatai 2016/679/EU rendeletnek megfelelő védelméről.
Tájékoztatás kérése
Az utazó az alábbi kapcsolati pontokon keresztül kérhet tájékoztatást a Premio Travel által kezelt személyes adatairól:
e-mail cím:
telefon:
levélcím:
III. Az ügyfél, az utazó jogai
Az ügyfél hozzáférési jogai
Az ügyfél hozzáférhet a személyes adataihoz.
Az ügyfél írásban kérheti, hogy a Premio Travel tájékoztatást adjon arról, hogy személyes adatait az iroda kezeli-e.
A Premio Travel a tájékoztatást nem tagadhatja meg.
Az ügyfél tájékozódás joga kizárólag a rá vonatkozó személyes adatokra terjed ki.
Az ügyfél tájékozódási joga nem vonatkozik:
A Premio Travel a kérelmező ügyfél kérésére hozzáférést és másolatot biztosít a személyes adataihoz. Ha az ügyfél további/ismételt másolatot kér a személyes adatairól, a Premio Travel 1.000 Ft/adat, vagy tájékoztatás díjat számol fel, amelyet az ügyfél a tájékoztatás átadása/megküldése előtt köteles megfizetni a Premio Travel számlája alapján.
A helyesbítéshez való jog
Az ügyfél bármikor kérheti személyes adatainak helyesbítését.
A helyesbítési jog kizárólag az ügyfélre vonatkozó személyes adatokra terjed ki.
Nem terjed ki
A Premio Travel az ügyfél írásban benyújtott kérésének megfelelően javítja, kiegészíti vagy módosítja az ügyfél személyes adatát, és erről írásban tájékoztatja az ügyfelet.
A Premio Travel a helyesbítésről nem köteles tájékoztatni az ügyfelet, ha az aránytalanul nagy terhet róna rá, vagy az ügyfél tájékoztatása lehetetlen.
A törléshez való jog
Az ügyfél kérheti személyes adatainak törlését.
A Premio Travel indokolatlan késedelem nélkül köteles törölni az ügyfél személyes adatait,amennyiben
azokat a Premio Travel kezeli és
A Premio Travel az ügyfél személyes adatainak törléséről tájékoztatja az ilyen személyes adatok címzettjeit.
A Premio Travel a helyesbítésről nem köteles tájékoztatni az ügyfelet, illetve a címzetteket, ha az aránytalanul nagy terhet róna rá, vagy az ügyfél tájékoztatása lehetetlen.
Az adatkezelés korlátozásához való jog
Az ügyfél kérheti a személyes adatai kezelésének korlátozását.
Az adatkezelés korlátozásának joga kizárólag az ügyfél személyes adataira vonatkozik.
A Premio Travel korlátozhatja az ügyfél személyes adatainak kezelését mindaddig, amíg ellenőrzi az ügyfél személyes adatainak helyességét, valódiságát amennyiben az ügyfél vitatja az adott adat(ok) pontosságát.
A Premio Travel korlátozza az ügyfél személyes adatainak kezelését, ha az ügyfél olyan adatok kezelésének korlátozását kéri, amelyek kezelése jogellenes, és az ügyfél ellenzi az ilyen adatok törlését.
A Premio Travel az ügyfél kérésére korlátozza személyes adatainak kezelését, amennyiben
A Premio Travel korlátozza az ügyfél személyes adatainak kezelését, ha
A Premio Travel az ügyfél személyes adatainak korlátozásáról tájékoztatja az ilyen személyes adatok címzettjeit.
A Premio Travel a korlátozásról nem köteles tájékoztatni az ügyfelet, illetve a címzetteket, ha az aránytalanul nagy terhet róna rá, vagy az ügyfél tájékoztatása lehetetlen.
A személyes adatok kezelésének korlátozása esetén a Premio Travel
A Premio Travel az ügyfél személyes adatait közvetlen üzletszerzésre nem használhatja fel.
Az adathordozhatósághoz való jog
Az ügyfél jogosult arra, hogy az általa a Premio Travel adatkezelésébe átadott személyes adatait írásban, kinyomtatott vagy más, olvasható formátumban megkapja.
Az ügyfél jogosult, hogy ezen személyes adatait másik adatkezelőnek átadja vagy továbbítsa/továbbítassa.
Az ügyfél adathordozhatósághoz való joga kizárólag a rá vonatkozó személyes adatokra terjed ki.
Panasz benyújtásához való jog
Amennyiben az ügyfél úgy véli, hogy személyes adatainak kezelésével kapcsolatban jogait megsértették, úgy az ügyfél vegye fel a kapcsolatot a Premio Travel megnevezett kapcsolattartójával.
Az ügyfél a Premio Travel adatkezelésével kapcsolatos panaszait közvetlenül bejelentheti a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.; telefon: +36 1 391 1400; fax: +36 1 391 1410; e-mail: [email protected]; weboldal: www.naih.hu), illetve eljárást indíthat a lakóhelye szerint illetékes bíróság előtt.